Saturday, January 12, 2008

My Valentines


Here is my attempt at the picture frame plates that I saw in my magazine the other day. You may remember this from my post the other day. I had some other pictures of niece's babies that I was gonna use but I didn't seem to have the right sizes. I found the plain white heart plates at TJ Maxx. I think the total of all three was about $10. I took my Bailey's picture and his doggie friend, Laddie, and cut them out to fit the plates and just taped them on with double-faced tape. I found some rub on transfers in my craft stuff and rubbed on the "Best Friends" and the hearts. I tried weaving the ribbon completely around the edge of the plate but it covered up a lot of the decorative edge.
I can always change them out to something else if I want a different look. This took no time and was super easy.

7 comments:

Talk..to..Grams said...

Oh My, these are beautiful! You do this so good!! I am not good at this sort of thing but I love looking at other people crafts!!
Blessings, Grams

Tammy said...

Those are precious!

April Russell said...

you have a beautiful home! And the snow, oh how awesome! Thank you for your post! Hopefully I can keep mine up, maybe not as often as mom! haha

Karen H. said...

Good Evening Nan,
Oh my goodness, those are some beautiful Heart decorations there that you made. You did a wonderful job on decorating them. "THANK YOU" for sharing them with us. I so enjoyed it. I love anything with hearts. I'm not crafty, so I couldn't try anything. LOL. "THANK YOU" my dear friend for the encouraging words you left on my comments the other day. I so appreciate it very much. I am still online, but I am not understanding why tho. Take care my friend and have a great evening. May God Bless You and Yours.

Love & Hugs,
Karen H.

Classic Charm said...

Nan,
I love your plate frames, they are just so very sweet. Nice job!!!
Rose

Janet said...

Very cute!!

bj said...

ooo, these turned out soooo good, Nan. Just precious. I must try this soon. I'll ck out our MAXX and see if I can find those cute plates. Thanks bunches for sharing....
hugs, bj